۱۳۹۵ دی ۳, جمعه

دانلود فیلم ایران قدیم پاداش یک مرد محصول 1355

   دانلود فیلم ایران قدیم پاداش یک مرد محصول 1355
دانلود رایگان فیلم قبل انقلاب پاداش یک مرد به کارگردانی قدرت الله بزرگی
 دانلود فیلم ایران قدیم پاداش یک مرد محصول 1355
محصول: 1355
نام فیلم: پاداش یک مرد
کارگردان: قدرت الله بزرگی
حجم فیلم:........
بازیگران: بهمن مفید، مرتضی عقیلی، نوش آفرینو.....
خلاصه داستان: دو دوست (بهمن مفید و مرتضی عقیلی) که از دوران کودکی با هم بزرگ شده‌اند در جوانی نیز همه جا در کنار یکدیگر هستند...


  دانلود فیلم ایران قدیم پاداش یک مرد محصول 1355
 

۸ نظر:

  1. لیڻک دانلود مستقیم بگذارین

    پاسخحذف
  2. سلام
    ضمن تشکر ازشما بخاطر اپلود فیلمهای خوب قدیمی
    من امروز سایت شمارا پیدا کردم ولی هنگامیکه دانلود از اپلودبوی رامیزنم صفحه تلگرام بازمیشه ضمنا من عضو اپلودبوی هم هستم ممنون میشم اگر راهنمایی کنید
    بااحترام حسام احسانی

    پاسخحذف
  3. سلام
    ضمن تشکر ازشما بخاطر اپلود فیلمهای خوب قدیمی
    من امروز سایت شمارا پیدا کردم ولی هنگامیکه دانلود از اپلودبوی رامیزنم صفحه تلگرام بازمیشه ضمنا من عضو اپلودبوی هم هستم ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

    پاسخحذف
  4. سلام
    دوستان من دوتا کامنت برای این سایت گذاشتم مبنی براینکه لینک دانلود موجودنیست ولی متاسفانه جوابی دریافت نکردم میخواستم ببینم ایا کسی از این سایت تونسته دانلود کنه ممنون میشم اگر پاسخ بدین
    ارادتمند حسام احسانی

    پاسخحذف